tisdag 3 juni 2014

Sommar blomster alla redan

Helt galet vad det växer i naturen just nu.
Tidigt kan man tycka och med stor fara att det inte finns spec mycket kvar till Midsommar.


























Lupinerna, de vackra i olika färger har redan slagit ut utanför huset. De brukar ju vara på gång lagom till Midsommar.



































Hundkex så ljuvliga och skira. Enkla men så enkelt vackra.























Hundkexen fick sin plats i en enkel flaskvas. Gillar verkligen dessa blommor mer och mer för var år som går. Förr tyckte jag de mest skräpade ner.








































Lupinerna med sina kraftiga stjälkar gör sej bra i hink eller i vas. Till Midsommar hoppas jag de finns kvar då jag gärna vill ha dem att pryda vid min altan.

























Ha en skön kväll, här börjar regnet smått falla.
Kram mina vänner
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar