måndag 29 december 2014

Mellandagsfynd från Indiska

Att fynda är kul, att hitta saker man dels letat efter men även små nya fina ting som dyker upp.

For en sväng till Gävle häromdagen och slank in på Indiska, nått jag ej ångrar.


























Hittade dessa silvriga ugglor innan jul till min syster och nu fann jag fler till mej själv. Fanns några kvar där på reasnurran bland andra julsaker.Ugglor är ju lite inne just nu så dessa fick plats i vårt hem. 




















En fin ljusgrå lång löpare med härliga tofsar var också på rea. Inte ofta man hittar dem i den här storleken men idag hade jag turen! De fanns i en mörkare grå med mera svart mönster men tyckte denna var finast.



























Denna duk kommer att räcka även när vi lägger i extra skivan. Bredden är också bredare än standard löparnas så den ser inte så pluttig ut där den ligger på bordet.
Helnöjd med några av mina fynd från storstaden.

Ha en skön kväll
Kram mina vänner
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar