torsdag 25 december 2014

Julafton anno 2014

Idag var dagen kommen, dagen då allt fix skulle va klart.Alla klappar inslagna och all mat lagad.Barnen förväntansfulla stora som små på om och i såfall vad tomten skulle komma med.





















Huset väntar på att folket ska vakna, alla ljusen brinner och elden sprakar värmande i kaminen.




















Granen klädd med sina silvriga stjärnor och julstrumpan laddad med paket.Under granen döljer sej mera paket, det verkar finnas snälla barn här!



















Även lilla jag fann fina klappar där under,




















Eftermiddagen firar vi tillsammans med min fina syster och hennes familj. Deras lilla hus är så mysigt och så fint iordningställt för dagens fest. All mat smakade så gott och när tomten kom, för han kom faktiskt!, var alla mätta och belåtna.



















Mosters Wille hjälper tomten att läsa på paketen och han gör det så bra, högen hans bara växte och växte!



















Många fina klappar i min hög, en i egen hemmasydd säck ala Ernst




















Kvällen avslutas med en super god cheesecake med pepparkaka i och massa lottskrap.
En superskön dag med småflingor sakta dalande utanför fönstren och med några minusgrader. Riktigt fin julstämning ala julen 2014.

Nu återstår bara lång skön ledighet!

Hoppas er dag varit lika fin som min mina vänner
Många juliga kramar
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar