torsdag 31 januari 2013

Under uppvaknande

Idag har jag en sjukdag, legat för ankar hela dagen i soffan. Sovit sovit efter att under gårdagskvällen sprungit på toa..
Tror det hände senast för 10 år sen att jag fått lov att stannat hemma från jobbet.
Men sakta sakta känner jag att kroppen vaknar upp och till liv igen.

Det samma gäller mina trädgårdslådor. Tänk att om några månader får jag åter ställa iordning dem. 
Tiden går fort, 6 v sen jul, i morgon Feb!




















Hoppas på mera Hallon och ska då definitivt sätta potatis i år igen. Hoppas jordgubbarna och dess små plantor klarat vintern så man får mumsa lite.

Kul att se bär snön så småningom försvinner...
Hinner ligga här och planera lite till.

Ha en skön kväll 
kram Lena

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre nu.
    Har själv legat för ankar sedan i tisdags i feber & dunderförkylning. Men hellre det än magsjuka ;)
    Nu har det sakta börjat vända för mig, men B är däckad. Bara att vänta på H's tur....
    Kram

    SvaraRadera
  2. fördelen med magsjuka är att man snabbare är på benen.. krya på er allihopa! kram Lena

    SvaraRadera