söndag 20 januari 2013

träning

Har hittat min träningsform. Sen några år tillbaka kör jag 2-3 pass i veckan tillsammans med Friskis Och Svettis här i Leksand. Verkligen mitt sätt att träna, bra ledare, bra varierande pass med bra musik.

























Denna vecka är det prova på gratis och gisses såå många vi var på första passet. Många nyårslöften kan jag tro om att komma igång, kul hoppas fler stannar länge.

Nu har jag även tagit steget till att bli Friskisvärd och det känns kul. Gänget runt om gör det lätt att vilja ställa upp och som nån sa, - du är ju jämt här ändå!

























Kostnaden är låg, 400 kr per termin och då kan du träna 6 pass i veckan.Alla välkomna oavsett ålder och form! Passen finns i olika intensiteter, bas medel stationsgympa och intervall. Passar alla. Du tar i efter din förmåga och hur mkt du orkar och vill.

Längtar verkligen efter varje tillfälle att få träna, så himla kul. Och det ger resultat jag lovar!!

Bilderna har jag lovat av friskis i leksand!Sök gärna upp oss på nätet där du kan läsa mer om vilka dagar och tider!

Välkommen!!
Kram lena

1 kommentar:

  1. Jag vill också börja träna, MEN att det ska vara så svårt att komma i gång:( Har tänkt att börja på friskis här i Farsta då det passar så bra att köra på lunchen.
    Ska bara ta mig i kragen och ta mig dit också:)
    Kram från Jessica Källman

    SvaraRadera