söndag 2 november 2014

Allhelgonahelg

Helgen som gått har varit lugn och rofylld. Dåligt uteväder har betytt innemys med massa ljus och vedeldning.
I fredags tog jag mej en egen tripp till Borlänge och fyndade lite. Dels till mej själv men även lite till vårt hem.




















Kyrkogården badade i ett ljushav när jag var ner och tände ljus för en ängel <3, vemodigt men ändå så fridfullt vördnansfullt och vackert



















Inhandlade en vit gosig fäll som fick sin plats på fotpallen, kissen inte lika nöjd som jag åt dess placering. Värmande ombonande nu i vintertid.

























Ljusslinga och fäll från Rusta, ett Rusta som jag tycker har en massa fina saker. Julsakerna var redan på plats och det blev lite sånt med hem också.

























En vända in på IKEA gav mej två nya lampskärmar jag gått och spanat in ett tag. Skirt beigegrått tyg får byta ut de vita somriga ett tag innan det är dags för stjärnorna att ta plats. 




















Skönt ljussken i mörkret, ljus som verkligen behövs dessa mörka gråa dagar. Lite sugen på adventspyssel faktiskt. Köpte nya Lantlivs tidningen i veckan och där fanns massa roligt fint att göra.

Ha en skön avslutning på helgen
Kram mina vänner
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar