fredag 27 december 2013

Juleklappar

Fick så fina saker i mina klappar i år.
Tänkte visa några av dem. Först ut blir det gulliga Luciatåget
helt i min smak från min fina guddotter Josefine.


















Lucia tärna och två söta stjärngossar bildar tåget som numera tassar fram hemma på myran.


























I glaserad keramik knubbigt söta i ansiktena får de stå tillsammans med den fina jul blomman vi fick av Rasmus Och Sofia
























Vit hyacint, vita pärlhyacinter ,vita stenar ja det är ju jag det. Satte i min plåtängel där och de ihop med tåget, ljusen i lådan gör det mysigt i lilla köksfönstret.

Idag en helt vanlig dag
Ha en skön sådan innan det är dags att ta helg igen.
Min ledighet fortsätter så himla skönt!

Kram mina vänner
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar