måndag 12 augusti 2013

Paket kommer lastat

Fick sånna fina paket i helgen av min syster och familj.
Nått jag trånat efter i sommar men som varit storsäljare och slut i lager.

























Två stora kartonger från det blåvita varuhuset i Insjön









































Här i döljer sej jättefina svarta korglyktor, solcells styrda. Med ett låssas ljus som man skulle lätt kunna tro är ett äkta stearinljus


























Efter att ha laddat i ljuset i några timmar börjar de att lysa när skymningen infinner sej. Ljuslågan fladdrar och det ser verkligen ut som ett riktigt ljus som brinner.
De två lyktorna lyste upp uterummet på ett jätte mysigt vis-
Få se nu bara var jag ska ställa de, vore ju kul att kunna ha dem ute också och slippa tända ljus som drivs över av snö när de dagarna kommer...


























Tusen tack älskade systra mi för min fina present!
Kram ha en skön kväll
Lena

2 kommentarer:

  1. Men vad lustigt, jag har en stor och två små:) dem är verkligen jättefina!
    Kram / Jessica Källman

    SvaraRadera
  2. haha nisse berättade när de kom hem från er att tänk jessica hade så fina solcellslyktor hemma hos dom, sånna skulle vi ha. då berätta jag att jag önskat o skulle få sånna av syrran!! Lika smak vi har, fina är de o mysigt sken!

    SvaraRadera