söndag 22 juli 2012

Underbara

Mitt första minne av Klematisen går tillbaka till min barndom. Hem till Farmor och Farfars hus där den lila blomman slingrade sej mot husväggen.

Den fastnade nog i mitt hjärta då..

Nu äntligen har jag fått två egna plantor som jag hoppas ska trivas lika bra hemma hos mej.



Full i knopp mötte den mej denna skirt rosa blomma och det blev kärlek direkt.Två ex fick följa med hem från Plantagen



Ner i rabatten vid entre´n, vi får fixa stöd lite längre fram.
Kommer att börja med att göra dessa med hjälp av gärdsgårdsstörar.
Men fick en ide´här om dagen om en spalje i form av ett gammalt fönster med massa smårutor. Gäller dock att hitta fönstret med...
Ut på Loppisar kanske, i gamla lador..


Ha en skön Söndag
kramar
Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar