fredag 20 juli 2012

Idag har min syster och jag varit iväg på tu man hand. Inte ofta dessa mammor får vara helt själva, snacka, smi planer och drömma sej bort.

Idag styrde vi kosan mot Ockelbo och villa antik & storloppis
www.villaantik.se



Bilderna ovan har jag lånat från deras fina sida på nätet som jag tycker ni ska kolla in. Två tjejer som målar möbler vita och säljer, jättefina grejor, nyheter som alltid kommer in. Öppet på Söndagar men även under överenskommelse som idag.

Syrran hade köpt de två Leksandsstolarna på bilden , de ska få tjäna som sängbord.Jättefina!
 Vi tog en tur och hittade annat smått o gott på vägen.

På hemväg passerade vi Falun och tog en sväng in på Gruvgatan 13
där jag lånat bilden på mysig inneinteriör. Fanns mkt fint där också... Tyger porslin lampor mattor...


Nästa stopp fick bli uppe vid gruvan, Norrgården.
Här också en butik med målade möbler porslin krukor mm mm
Bilden har jag lånat från deras hemsida på nätet.

Kolla gärna in dessa tre ställen om du har vägarna förbi, du kommer garanterat ej bli besviken!

Plantagen fick berika mej med kryddor och två klematis till extra pris, Helnöjd med vår dag sis!!

Ha en skön Fredag
i morgon ska jag stå på bakluckeloppis

Kram Lena





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar