tisdag 19 juli 2011

VARDAGSRUM

Tänk- nu har vi bott i vår hus i en hel månad! Det känns kanon, det overkliga har landat och vi känner nu att vi kommit HEM!
Det känns så rätt, vi är så nöjda med det vi åstakommit. Först i tanke och nu in real life.

Min guddotter sa det så rätt när hon kom på besök här om dagen,- Lena det här är verkligen du !


Vi har nu fått våra egna soffor som vi hade beställt och som var restade.

















Sofforna är i grå svart tyg, nackkuddarna kan man ta bort om man tycker. Vi köpte en tvåa och en trea då de är riktigt rymliga.
En fotpall finns och den är bra dels som extra sittplats eller som en schäslong.































Fick en så fin kudde av min Julian från förskolan i julklapp ch gick genast och köpte mej en till för att ha i mitt blivande vardagsrum.
Kuddarna är inköpta på Gripsholm i Insjön.
















Nu ska vi bara hitta en snygg matta, en rya tror jag det får bli



Tvn har kommit upp på väggen. Tv bänken under ska in i gästrummet och det är så skönt att slippa alla sladdhärvor under som samlar dammråttor.
Ikväll ska jag nog gosa ner mej och kolla in Harry potters näst sista film,i morgon väntar den absolut sista, på bio.

2 kommentarer:

  1. Ni har det verkligen jättefint! Jag är sååå avis.
    Är så glad för er skull!
    Tusen kramar / Jessica K

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul att det blev sådana kuddar och att det var Julians förtjänst! ;) Kram

    SvaraRadera