måndag 25 juli 2011

Hjärtan

Efter helgens vansinnes dåd i Norge blir man alldeles tom i hjärtat..

Hur kan en människa vara så grym och kall och göra så mot barn ungdomar och andra vuxna, sina egna medmänniskor...

Man undrar hur denne vuxna man tänker..
Om han har nån uns kärlek i sitt hjärta som han kan ge någon annan..


Själv älskar jag de i min omgivning, mina medmänniskor
Sänder er KÄRLEK och några av de hjärtan som finns i mitt hem





































Älskar murgrönor och Hjärtan

















Ett av många zinkhjärtan




































ljusstakar hjärtformade i zink































Detta fina betonghjärta med murgröna fick vi i inflyttningspresent av Fam Magnusson från Filipstad. tack!!



















Finast av dem alla HJÄRTAT jag fick av älskade dottern!!

KRAMAR TILL ER ALLA!!

2 kommentarer:

  1. Jätte fint skrivet Lena! Det är verkligen så sjukt detta som hänt.
    Jag har också en kärlek till hjärtan:) finns en hel del här hemma.....
    Tusen kramar Jessica

    SvaraRadera
  2. tack Jessica! ja visst är det helt sjukt, helt galet.... hoppas han aldrig kommer ut igen. Kan tro att du har ett o annat hjärta,glömde mitt stora ljushjärta ute dock. Har inte hört nått från lantliv ang det kom jag på. krya på dej och kram till bästaste Jessica!

    SvaraRadera