torsdag 5 februari 2015

Ny tavla

Oj vad det dröjde med nytt inlägg men motivationen har inte funnits förrän nu, lite nya saker på gång som känns kul att delge er!



















Bland mina bläddringar i div tidningar under julledigheten kom jag att hitta en fin plansch som dök upp titt som tätt. Den fanns att köpa på Fotografiskas webshop så jag slog till.




















En tur till IKEA för inköp av Ribba svart ram 


























Inramad och klar står hon nu där i sin rosa klänning med stor hårklut blåsandes i sin bubbla.Ett nytt målar projekt som jag ska visa i annat inlägg kom att frigöra ett vitt bord som fick flytta ut i vardagsrummet.Tavlan ska upp på väggen ovanför, undra om jag ska se till att hon får sällskap av någon...



















Tycker hon är så vacker!Jag blev verkligen nöjd med min nya skatt.

Ha en skön kväll, nu blir det skärpning med bloggandet!
Kram mina vänner
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar