söndag 8 februari 2015

Litet skrivbord

Förra sommaren hittade jag ett litet skrivbord på loppis som jag köpte med mej hem. Tanken var att fixa till det och sälja det vidare.
Har fått stått och mognat lite men nu tog jag tag i projektet.




















Skrivbordet hade en lätt beige färg och behövdes knappt slipas eller lagas. Penslade på vit färg i några lager som torkade snabbt.



















Efter två dagars jobb är det klart och sälja det , nej det gör jag inte än i alla fall. 




















Jag bytte plats med det lilla bordet inne i vårt sovrum, det fick flytta ut till vardagsrummet istället. Här inne blev det perfekt.Alldeles lagom stort och med plats under om man vill ha nått där, en korg med tidningar eller varma gosiga filtar kanske..


























Nu får jag se vad jag kan hitta att ställa på bordet, får fixa lite ramar till mina barnkort bla.. och en annan lykta...Blomma..

Ha en skön söndag mina vänner. Vinden Ole har gett sej och solen skiner, hoppas stunden ute blir skön!
Kram till er alla
Lena









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar