måndag 17 februari 2014

Våriga nyheter från Ellos

Tänk va lite som behövs för att man ska gå igång och få inspiration och börja leta fina våriga saker.

Dagen har badat i strålande sol, ett vädet och en sol som är så efterlängtad.

Dök ner med tekoppen och datorn i soffan nu på kvällen och hamnade på Ellos hemsida.
Mycket fint finns det här!

























Skulle vilja ha ett avlastningsbord i det stora helfönstret i köket ut mot uterummet.Detta skulle kunna passa bra då det ej är alltför djupt.Snyggt stilfullt och vitt som köksbordet.

























Ute i vår lilla hall står nu en låg vit träpall. Har funderat på att byta ut den till en högre, denna är snygg och passar min stil bra.

























Denna i mitt sovrum skulle bli som en liten sockrig söt pralin. Vet inte vad jag tycker egentligen men på nått vis fin ändå.

























Ett brickbord kommer jag köpa till vardagsrummet, var är jag inte på det klara med. Såg ett snyggt på rusta ifjol faktiskt som var högre än detta. Få se om de får in det igen. Fast detta är också snyggt och skulle kunna få sin plats ev i uterummet mellan de nya sofforna..
















































Ett mycket vackert virkat romantiskt överkast och lika fina kuddfodral finns som nyhet. Verkligen fina och kom högt upp på min vill ha lista.


























Lampor är nått Ellos är bra på. Taklampor och vägglampor avlöser varandra i vackerhet. Finns många godbitar att välja bland.

Gå in du med på Ellos och frossa loss, det är helt gratis men ger dej lust inspiration och glädje över att snart är våren här!

Alla bilder har jag lånat från Ellos hemsida!

Ha en skön måndagkväll mina vänner
Kram Lena













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar