söndag 16 februari 2014

Dripp Dropp

Flera plusgrader i Dalarna idag. Gårdagens blötsnöande har bytts ut till uppehåll och töväder.
Det droppar betänkligt från taken och våren kommer än närmare oss.

















Sista trippen till IKEA inhandlades flera av deras vita fina trägalgar. Rejäla och till mkt bra pris. Snyggt att ha samma i garderoben, höjer på nått sätt innehållet.Ser mer stilfullt och ordningsamt ut och jag gillar ordning och reda.

























Passade på att fynda på HM:s rea innan jul och kom över denna fina spetsklänning till ett mycket bra pris. Längtar nu till sol och sommar så jag får chans att ha den på.



















Lagom spetsig för min smak och med skir tunn inneklänning.
Denna tillsammans med tights eller bara sommar ben blir jag nog nöjd med.

Ha en skön söndag, tänk att vi fick ytterligare ett guld!
Vilket skidlandslag vi har!!

Kram mina vänner
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar