söndag 14 juli 2013

Sommarfynd



Hittar inte sladden till kameran... Har ej kunnat föra in bilder o blogga. Undra om det är all sol som gett solsting så jag inte vet vart jag lagt den...

Nu kör vi från ipaden få se hur det går...

Idag har vi haft en mellandag på väderfronten. I natt kom behövligt regn ,spec då vi gjort i ordning och sått på baksidan..kort kommer...
Åskan mullrade in på småtimmarna och vi packar in oss i bilen och gör en utflykt till svärisarna och ett stopp på Kupolen på hemväg.




Var in på Hemtex där de hade stor sommarrea. Mkt fina sommarsaker till fina priser. Hittade 2st dynor till Chapmanstolarna ,nått jag letat efter ett tag. Sen att det var halva priset priset var ju en bonus.





Helt ok för mindre än 100 kr tycker jag. Fina beige och vita och med en liten hängiga om man vill hänga upp dem. Nu ska jag hitta några kuddar i samma stil som man kan luta sej tillbaka mot och fortsätta njuta av morgondagen!

Ha en skön söndag
Hittade just kabeln, nu blir det från datorn igen. Inte så lätt detta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar