söndag 26 augusti 2012

Ibland gör man en tavla..

Fick tidigare en ide´om att göra en tavla.
En tavla i lite New England stil.

Har kikat på dessa stora tavlor med flaggmönster
men är för snål för att lägga den pengen.

Hittade en sjal på Gekås och en vit ram på IKEA
och vips fick jag en egen tavla!


 
Lite pill och en bryten nagel senare är sjalen på plats
bakom tavelglaset. Den fick bli lite vågig och knölig, tycker det har lite charm idet. Nu ska den upp i lilla tv rummet/gästrummet.
 
 
Ganska nöjd faktiskt, ibland är det kul med ideér som slår till bra!
 
Ha en skön söndag kväll
kram lena
 
 

1 kommentar:

  1. Fina Lena, kommenterar den här bilden för att jag älskar din nya tavla! väldigt bra idé där:) Jag håller med dig om du det skrev på min blogg. Allt känns jättekonstigt. Livet man har älskat så himla mycket ska omvandlas till något helt annat. Funderar på om man kan älska en ny tid lika mycket som man älskat en som har varit. Alla kompisar, alla familjer, skolan och leksand för övrigt. Allt har varit så himla bra. Känns typ som att jag lever i nåt vakuum mellan två helt olika liv. Mina bästa kompisar drar åt olika håll och päronen har egentligen inte mycket som håller dom kvar här längre. Livet känns bra konstigt ibland. Jag tycker verkligen att vi och ni borde ta den där middagen som vi har pratat så länge om, eller att vi tillsammans kanske åker och hälsar på Rasmus? Det vore nåt det!:) Hoppas ni mår bra. Puss och kram fina du<3

    SvaraRadera