fredag 10 augusti 2012

Hösten närmar sej...


Sista sem dagen för denna sommar och jag kan inte påstå att den varit spec fylld av sol och värme..

Jag som älskar att sitta i solen och värma upp min kropp, njuta av varma utesommar kvällar.

Leksand vann regnligan denna sommar, mest regn i landet hitills och det är helt otroligt att det ska få lov att komma nån skur dagligen.


På min resa till Ullared laddade jag upp med ytterligare några sjalar.
Har kommit in i ett sjalstimm, tycker det är snyggt och tufft .



Lite olika färger och material
Snyggt och fräscht


Denna blå med stjärnor fyndade jag denna resa, för en mkt billig peng. Den kommer jag nog anv flitigt då jag trivs i blått,vitt och  jeans


Fick en ide´innan vi åkte och höll ögonen öppna för en sjal som var usas flagga och hade turen att hitta massor.


Denna sjal ska jag sätta in i en stor vit ram så det blir en tavla som ska sitta i lilla tv rummet. Det får bli en sväng till Ikea tror jag.

Ha en skön fredag

Kram lena










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar