tisdag 5 juni 2012

Min dag och baldag!

Idag har det varit min dag! Min födelsedag som kommit sej smygande, lika smygande som sommaren själv.

Dagen idag delade jag med min son som gick på sin första egna studentbal!
Inte alla som kan slå den presenten!


























Underbar vän och underbara grannar överraskade med blommor och present.




















Underbar familj och underbar syster som överraskar!


         BALDAGS!


Rasmus och Olivia på väg till balen i Tällberg




















Vackra par i cool bil , förväntasfyllda uppför backen till Dalle.



På röda mattan, till pappa/mammarazzis belåtenhet.Vilka fina ungdomar på väg ut i vuxenlivet!



Vackra tjejer i lika vackra klänningar. Många i olika färger och utformningar. Om man ändå fick va så fin för en dag...


Lika stiliga killar, ser ut som filmstjärnor i Hollywood


Hoppas kvällen blir magisk och ett minne för livet!!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt fina!!!
    Hoppas de hade trevligt & att kvällen var lyckad!

    SvaraRadera
  2. Förlåt!!
    Hoppas självklart att din dag också var lyckad ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera