onsdag 22 februari 2012

Bokrea

Hade helt glömt av att idag startade bokrean!
Alltid lika kul att botanisera bland alla böcker.

Konstigt nog är de första böcker jag går igenom
Barnböckerna

Det är nog en yrkesskada...

Hittade några men nöjde mej idag med att köpa Lilla Anna leker med bollar. Den kommer bli perfekt i mitt arbete med min lillkille då vi tränar stor liten under bakom framför etc...





















En annan bokhög som får mina blickar är nog som många andra
BAK & MAT

Hittade en trevlig bok
1 deg 100 kakor

Ett grundrecept med olika varianter ger 100 varianter




















Måste prova nån dag för det fanns verkligen många intressanta tips




















Sist men bäst av alla var nog Camilla Läckbergs senaste
Änglamakerskan

Jag verkligen älskar hennes böcker, sättet hon skriver på, fram och tillbaka i handlingen.
Tror jag läst alla hennes 8 böcker och jag kan rekommendera dem alla!



















Alla goda ting är tre
Ska även besöka vår lokala bokhandel för att se vad de har att erbjuda!

Nu väntar soffan och den helt osprättade Änglamakerskan.

Ha en skön onsdag

Kram lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar