lördag 11 februari 2012

Baksug

Mycket energi på morgonen, måste bero på den sköna sömn jag hade i soffan igår kväll...
Jag älskar verkligen att kunna slappna av och sluta ögonen och slumra till i soffan på fredag kväll efter en intensiv vecka på jobbet.


Idag satte jag fart tidigt och snodde ihop lite kladd muffins.
Härligt goda härligt kladdiga




















Dubbelsats fick det bli då grannarna kom tågandes och jag vet av erfarenhet att de brukar gå åt!





















Lite pudersocker så blir det både snyggt och smarrigt



















Av bara farten snodde jag ihop lite skurna siraps kakor
himmelskt goda de med!

Fika gästerna gick nöjda hem och nu finns lite kvar i frysen!

Ikväll blir det melodifestival igen
Måtte det bli bättre denna gång...


Ha en skön Lördagkväll

Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Åh, vad jag önskar att jag hade din energi!
    Hoppas alla förstår vilken underbar person du är!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. hallå där! du är en mkt underbar och snäll person du med! o energi har du det vet du och jag kram på dej!!

    SvaraRadera