måndag 6 juni 2011

Min Dag!

Hipp hipp hurra
Idag har vi firat min dag!


Tjuvstartade redan förra veckan med att få min fina cykel av min kära familj, tack snälla ni. Nu susar jag nerför backarna precis som Lotta!


Dagen har gått i solen och fikats tecken.
Vi har jobbat på uppe på bygget med altanen som ska stå klar till midsommar.


Lite jobb innan underbara Carina och Patrik kom med fikakorg nr 1!
Alltid lika gott fika- idag en egen komponerad morotskaka utan morot men med rabarber, mumma så gott!
fika på brädhögen i solens sken
Kakan tog slut på nolltid, presenten på kylning tills altanen är klar ;)
 Fikakorg nr två stod min underbara syster med familj för. De kom med kaffe kakor och massa jordgubbar. Lilla Wille slukade dem med grönt och allt och var kladdig o go innan fikat var över!


















Wille hjälper Nisse med att mäta och fixa lite, bäst se till att det blir rakt.
Kvällen avnjuts med grillat och en underbart god dessert. Jordgubbar varvat med digestivekex kesellavanilj krossad mörkchoklad.
Nu ska jag vattna min present till mej själv- 2 st mårbackapelagoner som ska få flytta in i mitt kök.
kram och god natt
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar