lördag 18 juni 2011

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN!

Dagen i som i inflyttning!
Har spenderat 24 underbara timmar med härliga kollegor inom
förskolan på båt till Åland


Medans familjen påbörjat vår inflyttning i Nya huset!
Nu är det klart, el nästan.. några småsaker återstår men nu är vi inne!


Nisse pustar ut vid köksön, hektisk dag som fortsätter i morgon!
















Två trötta killar vilar i bäddsoffan
Zimba lite sketpisk till en början men efter en stund la han sej tillrätta, ska nog trivas här"


fortsättning i morgon
over and out från sturbåtsvägen6!

5 kommentarer:

  1. Äntligen!
    Nu kan ni börja ert drömliv i ert superfina hus!
    Ska bli kul att få se det utan en massa täckpapp ;)
    Ses senare i dag!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du! Gissa om jag va nyfiken när jag kom hem från båten, men det blir såå bra! Precis som vi vill ha det! Kanske ännu bättre! kram o välkomna!

    SvaraRadera
  3. Åååå grattis vad kul för Er och tänk att Ni hann komma in före midsommar :)
    Nu blir det snart ett nytt studiebesök... Kram från Thunells och ha en bra helg!

    SvaraRadera
  4. Wow, vad duktiga ni är och vad snygt det blir!! lir avis ;) Hoppas ni har en sön lördag! Kram

    SvaraRadera
  5. Härligt Lena! jag är så glad för din skull!
    Det blir verkligen fint!
    Jag älskar ditt kök!
    Jag vill oxå ha ett sådant fint kök!
    Tack för ett härligt dygn. Hoppas att din hals är bättre!
    Kram från behändiga Kerstin!

    SvaraRadera