onsdag 8 januari 2014

Ny matta

Ständigt på jakt efter lite nytt och fräscht att inreda det lilla huset med. Än fattas det mycket för att få till den där riktigt hemtrevliga mysiga känslan.
Det tar tid, tid att veta vad man vill ha, tid att hitta det som man kommit på att man vill ha.

























Gillar att hitta fynd. Det behöver inte vara färdiga saker utam jag tar gärna till målarpensel och slip för att fixa och trixa. Alltid på jakt efter olika möbler, till mej eller andra.

På rundtur i Borlänge sprang jag på denna fina trasmatta. Mattor behöver jag tillföra i flera rum och denna föll mej direkt i smaken.




















Mattan har fina blå färger, lite jeansfärgad och i tjock bra kvalite´. Halva priset på Jysk och jag slog till direkt.
Ser den passa bra in i sonens rum eller vem vet den kanske finner sej en annan plats innan det är färdig provat. Fin och prisvärd var den definitivt.

Ha en skön kväll mina vänner det ska jag ha!
Kram Lena 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar