söndag 5 maj 2013

Drömmar och Loppis

Min syster och jag har en liten dröm. En dröm som vi hoppas kunna förverkliga så småning om fullt ut. Vi börjar i liten skala för att se om intresse finns för att sen kunna öka.

Första klivet inleddes idag. Nu är vi på g. Om ett tag kan jag berätta mera men det kan bli bra, riktigt bra. Krävs lite jobb svett och tålamod men det kan det vara värt.

Vi var på Loppis resa idag min syster och jag. 
Båda två gillar att se om vi kan hitta fynd, hitta potensiella saker.
I vår kommun finns olika trevliga ställen och här slog vi ner idag!

























Ett par nya svarta gummistövlar fick följa med hem samt en handbroderad kökshandduk.




















Lite kul var det att kökshanddukarna hade mina initsialer broderat på sej.otroligt nog hette stövlarna Lena också...

Lite möbler hittade vi också, de ska få ett ansiktslyft så få vi se om de finner sin plats.

Ha en skön söndag
Idag lovas värme så det blir jobb på baksidan där vi börjat förbereda för gräs och växthus!

Kram Lena

2 kommentarer:

  1. Låter spännande Lena! Ganska säker på att du och din syster kommer att lyckats med era planer:)
    Ses om en månad <3
    KRAM Jessica

    SvaraRadera
  2. Jag misstänker att ni ska göra slag i saken som du pratat om i många år :)
    Det kommer säkert gå vägen!!!!! Du är ju så himla duktig på det!
    Stoort lycka till & många kramar <3

    SvaraRadera