måndag 17 oktober 2011

Burkhylla

Ända sen vi började planera hur huset skulle se ut inne har jag varit bestämd på att i köket på väggen med liggande panel ska det inte vara några överskåp. Här har jag velat ha en trähylla för alla mina glasburkar jag samlat på mej.
















Nu äntligen har jag köpt hyllplan, konsoller & vit färg. Det har målats och skruvats och äntligen är den på plats!



































Har alltid gillat att se burkarna med dess innehåll, det är ett slags estetiskt piff , snyggt, rent, stilfullt

































Här kommer nu kaffe ,oboy ,den egna muslin få stå tillsammans
med socker, kakao och andra smaskigheter.


















Burkarna har jag samlat på mej på olika loppisar för billig peng.
De kan innehålla ljus, the och andra nyttigheter.innehållet är obegränsat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar