onsdag 7 september 2011

Tid...

Tid är nått som jag har dåligt med just nu. Ändå är det ju det vi vet, Tiden, den vi förvaltar över. Men just nu känns det som om jag inte räcker till nånstans, blir liksom halvdant överrallt..

Hemma skulle jag vilja göra så mkt men det va just det ja, Tiden...

Har iallafall gett mej tid till att sy köksgardiner


Tyget från Lantliv  rosa vit rutigt


Matchar i färg med mina Mårbacka pelargoner som än hänger med


Det "braiga" med fuskrullgardiner är att det går åt lite tyg och snabbt att sy.
Vart ganska nöjd!

Nu väntar den färdig sydda rullisen till vårt sovrum att få komma upp, det ska bara upp mörkläggningsgardiner först, när nisse har tid... Hoppas Hoppas på idag!

Supertack till Annkili och Ola som kom förbi i lördags med en mumsig tårta och såg till att vi tog oss tid till en trevlig fika på altanen, vi behövde lite avbrott från jordkrattningen .



1 kommentar:

  1. Blev verkligen jättefint i köket med gardinerna! tänk om jag kunde vara så duktig som du är.....

    Kram på er alla / Jessica

    SvaraRadera