söndag 29 maj 2011

Mors dag!

Grattis alla mammor på våran dag!


Idag överraskade min härliga familj mej med en kombinerad morsdag/födelsedags present då det snart råkar vara min dag igen!
















En sprillans ny cykel stod och väntade bakom hörnet. Jag som sagt så länge att jag skulle vilja ha en cykel för att slippa gå hela tiden!
Tack snälla ni!!Nu ska sadeln ställas in sen susar jag ner för backen!
Dagen har firats hos min älskade syster med familj och alla våra mammor. Vi hade ett kombinerat kalas för Emma som fyllt år samt för alla mammor.




Min syster har fått ett sånt fint växthus byggt massa gamla fönster och vi kollade in hennes odlingar lite.
Wille visade oss runt bland all växtlighet.


Maten för dagen var grillat med massa gotter och smarrigt fika efter.


Linn tog en tur med kameran och lyckades med några riktigt läckra bilder!
Tack till er alla som gjorde dagen!!


Sen for vi hem till arbetsbyxorna igen och betsade lite trösklar så de ska matcha golvet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar