onsdag 17 december 2014

Mini stjärnor

På Rusta kan man hitta mycket fina saker till bra priser.Har köpt en hel del där som mattor,porslin och belysning.

Det senaste jag fann var nu till jul bland deras julpynt.


























Hittade dessa fina vitsilvriga mini stjärnor i papp och med riktigt snöre för endast en guldpeng.
Köpte på mej ett par stycken , prickiga och med små snöstjärnor på.



















De fanns i olika färger men jag fastnade så klart för de vita.Såg dem direkt hänga i vårt altanfönster... här skulle de nog passa.


























Upphängda i nylonlina ser de nästan svävande ut. Vintrigt och vitt och inte allt för juligt, dessa kan få hänga ett tag. Tur jag köpte dem när jag gjorde för var förbi i helgen och då var de slut...

Vitt och vackert ute och med flera minus på termometern gör det skönt att elda på i kaminen och mysa ner sej under filten.

Ha en skön avslutning på dagen mina vänner!!
Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar