lördag 27 december 2014

Ljusfat

Har länge tänkt köpa mej ett lite större zinkfat till vardagsrumsbordet som jag kan ha ljus på.

Hittade ett innan jul på Indiska och slog till. Det fanns 2 olika, ett lite mer mönstrigt typiskt Indiska och ett mer rent . Jag fastnade så klart för det mer rena med lite prickar på kanten.



















Med olika stora blockljus och med min fina vita träbock lyser den upp vårt vardagsrum.



















På Rusta fann jag ju små minipappstjärnor och här får en prickig ta plats tillsammans med de små minikulorna i olika färg från Clas Ohlsson.



















Fick en härligt stor grankotte i julklapp av min fina vän Eva.Tror de fanns på Valleylifestyle här i Leksand.




















Ljus kan man inte få för mycket av denna mörka tid, vi eldar i kamin och bränner ljus så det står härliga till om dagarna. Snart vänder det!!

Ha en skön lördagkväll
Kram mina vänner
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar